torsdag 23 oktober 2014

har nog aldrig njutit av mina lediga dagar som nu, problemet är bara attjag hinner ju inte vila upp mej alls men men, vila kan man göra domdär 5 timmarna när man sover..

Dagens plan var att jag och charlie skulle gå lite på stan medan marcus hade tid på ams och sen alla åka till famo men vår väckarklocka försovde sej och vi vaknade 10 min före start sååå... marcus fick snabbt ta på sej kläderna och köra iväg medan vi väntade här hemma med charlie, åt frukost, var ute en timme och åt lunch, sen åkte vi viza posten och hämta ut ett paket med bl.a. en yllehaalare och åkpåse åt charlie nu till kalla väder och en docka som han ska få till julklapp. Efter det och handla pumpor från självbetjäningspumpabutiken (ska skriva mer om det sen) och så till famo var vi fick mat, sen via butiken hem och jag iväg på jomppa, nu är hälften av vinet i flaskor för lagring och bara charlie har somnat blir det en mugg glögg :)

Ute krattade vi och kröp omkring i lövhögarna.

Både charlie och jag trivs ute :)

Förlåt charlie, men du är ju bara för söt! <3 Vid lunch passade vi på att dansa lite :) Babydelen har vi tagit bort från tripp trappen också så nu är han offisiellt stor pojke :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar