fredag 3 oktober 2014

hudvård

Ibland vill man pigga upp sej själv med nånting lite lyx, och då gör jag det gärna med en bodyscrub, ewfter att jag börjat använda det tycker jag huden blivit mer elastisk och mjuk, dessutom är det så skönt!

Från resan följde 2 st hudvårdsprodukter med, en ansiktstvätt från mary kay, egentligen långt över vad jag tycker sånhärnt är värt men eftersom den skall räcka i 8 mån tyckte jag 22€ endå kunde vara värt det. Först var jag lite besviken, efter första dagarna blev huden irriterad och jag fick ennu mer orenligheter, har på senaste tid fått väldigt fett ansikte, jag som aldrig under tonåren haft finnar. Iallafall tänkte jag att jag måste ju ge den en chans ennu och nu efter en veckas användande börjar jag se resultat och det känns att den är riktigt bra, den torkar inte ut huden som många andra.
Scruben köpte jag på båten, fastnade för dens billiga pris trots att den känns lyxig, doftar milt men gott och känns bra på huden.

Skönt att jag endå nästan helt bilit av med det atopiska i ansiktet, då kan jag ta lite finnar och pormaskar i utbyte helt frivilligt men nu ska vi väl få dehär i kuri också :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar