söndag 29 juni 2014

Beslutsångenst

Har gått och kärat ner mej i en jacka... Saken är den att jag behöver en höst/vår/kalla sommarkvällar jacka eftersom den jag nu haft i 4 år börjar bli lite urblekt.. Problemet är bara att den jag gått och kärat ner mej i är en helly hansen, alltså ingen mammbudget modell.. Den är endå på rea nu och jag har sån lust att köpa den! Jag vet ju att jag sku använda den massor och flera år men endå tar det emot.. ja eller nej, ja eller nej?

Jackan som skriker efter ida!

6 kommentarer:

  1. Var ha du hitta den och vad kostar den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. sportia å den va 125€ eller någo liknande :)

      Radera
    2. ja ha försökt si på internet åmen hittar int.. de måst vara nån gammal modell..

      Radera
  2. Den är ju nog en sån dom håller i flera år.

    SvaraRadera
  3. Fin! Om du tänker att du kan ha den i flera år så är den nog prisvärd. Låt oss säga att du använder den i 5 år, i så fall skulle den kosta 25€ per år du använder den. Jag brukar tänka hur många "billiga" plagg jag skulle behöva köpa och för hur mycket pengar för samma tidsperiod, ofta lönar det sig att betala lite mer för kvalitén :) -Anna-

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bestämd mej ren för att köpa den men så fanns de bars s och xs kvar.. :( får väl hitta nån annan fin...

      Radera