torsdag 19 juni 2014

det närmar sej..

Sitter och njuter av min sista mammaledighetskväll. På samma gång som det ska bli skönt med lite "egen tid" känns det riktigt dåligt, jag vet ju att det bara är 3 veckor jag ska jobba, sen fortsätter ledigheten enda fram till januari men vi har det ju så bra här hemma, så ska jag mittiallt lämna honom och åka på jobb, min lilla prins som är så fäst vid sin mamma med sina tisur. Ja vet ju att det ska gå bra, han är ju fäst vid pappsen också och nu får jag vara dendär som han blir så överlycklig av att kommer hem, det enda jag är lite orolig över är detdär med brösten, han har börjat villa ha bara mer och nu får han ju inte det men dom ska säkert hitta nånting som ersätter det, hoppas jag. :) Det ska nog gå bra, och när domhär veckorna väl är över har vi en hel månad ledigt hela familjen tillsammans! Va vi ska njuta! :)

gammal blid, jag och min finaste prins :) <3

2 kommentarer:

  1. Vill gärna höra hur det gått med jobbstart :) Hur har Charlie tagit det? Hur går det med ammningen då det blir ett längre paus utan tömning? Osv. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. skrev ju lite men inget om amningen, de ha int vari någo problem, ja ha amma så lite nu på sista tiden att första dagen läckt och spänd de lite men efter de har de funkat bra med att han endast på morgonnatten dricker lite. :)

      Radera