torsdag 12 juni 2014

bra eller dåligt?

Som jag skrev för en tid sen försöker jag läsa mer, de blir nu lite när jag hinner men nu har jag igen varit ganska flitig då charlie sover och på kvällarna medan jag väntar på att han ska falla i dendär djupa sömnen så jag kan flytta honom till egen säng (och lite föratt få mysa lite till med sötnöten), började ju på katerina janouch serie och är nu på andra boken ungefär på halva, vet inte riktigt vad jag ska tycka om serien, å ena sidan fastnar jag riktigt i den och skulle aldrig villa sluta läsa när jag väl börjat och å andra sidan blir jag på dåligt humör av att läsa den, blir på nåt sätt så indragen i alla historier om otrogna män, kidnappade barn, försvunna nyfödda och nyförlösta kvinnor i psykos att jag nästan tror att jag är med i historien. Det är ju såklart ett tecken på att det är en bra serie om jag blir så indragen men en bok borde väl få en på bra humör och inte och må dåligt. Måst väl bara komma snabbt igenom serien så jag sen kan börja läsa nånting positivare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar