fredag 27 juni 2014

Rea

Då var det stugbesökt och jag har lyckats bränna mej.. Trevligt iallafall att ligga på gräset och slappa :) Fick tips om bra rea på hm så sen tog vi en tur till maxinge och vi kom ju nog hem med en del, dels föratt jag för en gångs skull har några euro på konrot men speciellt eftersom vi alla var med så att jag också kunde pröva lite kläder utan stress.

Mjukisbyxor och tossor :)

Body splasch i doft av vanilj, pampulor och strumpbyxor fastnade också med.


3st toppar i modell nånting lite extra men inte festligt, som jag letat och så hittar jag plötsligt 3, favoriten är den det finns 2 bilder av. shortsen ser man inte så bra men såna har jag också letat efter, antingen har jag hittat dyra eller såndäna jättekorta och låga som verkligen inte passar min kropp (eller rättare sagt väldigt fås kroppar, om ens nåns enligt mej, det värsta är nog om skinkorna synns)
Så nu har jag iallafall nånting för dom varma dagarna.
Borde rensa igenom hela klädskåpet igen för använder nog bara 1/10 del av allt.

Charlie fick också lite smått från rean. Barnrean var verkligen bra men idest nu int gå lör allt för mycket eftersom de brukar samla sej av kläder åt honom, mina kläder var däremot inte på rea..

En burk målfärg fick vi också med oss, ni får se sen vad det blir av den. :) Charlie tyckte den var rolig att trumma på :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar