fredag 5 februari 2016

lyckodag

Idag steg jag på vågen och den visade 200g uder start före alissa, gravidkilona borta jippii! :) Äntligen! Som ja kämpat med domdär 10 kg som va kvar när vi kom hem... De betyder också att ja bytt tiotal vilket känns super! Nu e de bara att fortsätta :)


Ett nyvaket lets go till jomppan! Känns att jag fått en bra rutin på träningen och går ständit med en såndän liten träningsvärk i kroppen vilket ju är bra :) orsakar nog lite skratt bara på torsdag fredag då båda barnen för tillfället ska hjälpa mej, igår var det höftlyft eller va de heter med en lissa som håller fast mitt hår i golvet och en charlie som extra tygnd, ser det som att jag förgyller deras dag med ett extra skratt och lite extra utmaning för mej själv! :)

Har en tårtleverans ikväll och var ju tvungen att baka en extra igår när jag endå höll på! Dessutom hadd vi kaffegäster igårkväll så de passa ju perfekt! :) Ska ennu dekorera dagens kaka, blir nog lika men blommor över hela :) Hadd lite problem med sockermassan då ja int ides slösa 2 paket men får nog ta 2 idag då de blev så tunnt å kronglit så alla små knölar synns igenom, å andra sidan ska de väl vara lite hemgjort när de är hemgjort :)

Nu e jag trött! Sa åt charlie att oij vad jag är trött och fick som svar du sir no int så trött ut kom å leka med mej de är så ensamt utan dej mamma :D sötisen <3 får väl efter denhär lilla energisamlingspausen gå med i duplohögen! :)

Till kvällsmys blir det nån av domhär, har int ennu bestämt vilken men goda är båda!  :) och imorgon ska jag utnyttja min kroppskontrollvinst! Ska bli super! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar