söndag 28 februari 2016

Happy week

Sportlovet kom och gick och vi har haft en del av min familj här. Egentligen har vi int gjort så mycky utan barnen har mädt bara fått tid med mommo och mofa medan jag och marcus slappat lite extra :p

Några bilder från veckan ska ni få för så mycky har ja int att seja. :)

Köpte nya träningskläder, den bästa inspirationen och för första gången hittade jag en sport bh som passar! I kappahl dessutom!

Jag och mina pluttar <3

Lillfröken som är en riktig virvelvind! Jag som ren trodde att hon är en typisk försiktig flicka men hon kommer nog klättra i dom högsta grantopparna om några år!

Igår var vi förresten ut och äta och dansa lite med lissas guföräldrar, en roli kväll hadd vi, jag åt brushetta med pesto lufttorkad skinka och brie till förrätt, oxkind med potatispure och ungsbetor till huvurätt och creme brulee med hallonsorbet till efrerrätt, jättegott va de! Klo.2 styrd vi näsona hemåt för att karana sku orka spela match idag. En passlig kväll, god mat, gott sällskap och passligt med vin ;)

Nu ska de soffmysas lite framför tv:n, har nog vari så trött idag, märks att man nt är van med uteliv :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar