tisdag 27 oktober 2015

vardagspussel

Iåmed att jag nu börjar träningen börjar vardagspusslet på allvar! Att få ihop marcus träningar,mina träningar och familjetid är inte det lättaste, speciellt måndagar kommer kännas tuffa, Marcus får sluta halv timme tidigare från jobbet för att komma och släppa iväg mej till kom igång, efter gruppen sku jag gärna ta den dagens träning där efter då det passligt går pass men det innebär att då ska jag direkt efter det hem och lösa ut marcus som ska iväg på sina träningar. huh! 

Jag kommer försöka gå på så många light pass som möjligt = pass under dagen som man får ha med sina barn på eller gå till gymmet eller på vagn promenad på morgonen efter dagisförning för att frigöra lite kvällar med familjen för jag känner endå att det är familjetiden jag prioriterar framför allt. Ska berätta mer sen om kom igången men de sku vara meningen att röra sej varge dag, minst halv timmes rask promenad men det är då återhämtningspass dagen efter ett tyngre pass. Mer om allt senare! :)

Bildresultat för pussel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar