fredag 23 oktober 2015

startskott = snart

Huij vad dagarna gått snabbt från att jag anmälde mej till kom igång gruppen till att det faktist börjar på måndag! Känner mej redo fast det känns lite jobbigt att ta tag i sej själv sådär påriktigt men vet ju att bara jag kommer igång kommer det löpa bra och känslan att kläderna sitter bra, man är pigg på morgonen när man vaknar och orkar med under dagen slår all choko och alla chips i världen!

För att lite förbereda fick jag nu äntligen taget måtten lite härifrån och därifrån, vikten har jag ju sakt att det är 15kg tills jag tror att jag är nöjd och jag som trodde att jag gått upp minst 3 kilo under våra borgåveckor då det blev ätet så mycky skräp kund till min förvåning se att vikten stod på -0,5 iställe, ingen nedgång egentligen på 3 veckor men åt rätt håll iallafall! 14,5kg kvar alltså!

Funderade lite på om ja ska avslöja måtten eller int men kom fram till att vaför int, alla ser ni ju endå att måtten är för stora och neråt ska dom ju så va e där då att skämmas.

Bröst             109
Under bröst   85 (konstit då ja har på bhn 75 men antar att fläske kläms ihop me bhn att de e däför)
Midja            92
Napa            110
Rumpa         116
Höger arm    34
Vänster arm  34
Höger lår      74
Vänster lår    72

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar