onsdag 27 maj 2015

masu

Tänkte snabbt kasta in en bild på hur mega magen blivit! Hadd marcus å ta bild med telefonen och en oinspirerad marcus och dåligt ljus gör ju inte bilden presis bra, dessutom står ja helt tokit men man sir ju magen iallafall lite :D

Märker speciellt på jobbet att magen börjar vara i vägen, när man ska in på "trånga" (då har vi endå ganska rymliga) vessor mellan rullstolar och armstöd blir de ofta lixom, trångt. sådär annars känner ja mej ganska vigulant ennu, om man int tänker på balansen då som senaste veckorna lite fari.


Ja som sa idaa att ja ska och sova klo.20, nu e den ren över 23... nåja, NU ska ja och sova! Har lite motstridiga tankar med sovande, jag sku så gärna sova med charlie, de är ju så mysigt att ha dendär lilla filuren där breve på dynan som lägger handen på min kind eller lägger huve på bröste ibland för att kolla att mamma är kvar och sen flyttar emellan till pappas dyna men ja veet ju att de int funkar att snart sova 2 vuxna en 2 åring och en nyfödd i samma säng, fast de får väl bara gå på moronnatten då han kommer ti oss, den lilla vet jag redan nu att kommer vara i vår säng för kommer förmodligen denhär gången också somna när jag ammar på nätterna och ha svårt att släppa kontrollen, charlie vågade jag ju inte släppa i egen säng förens han var lite på 4 mån, tills det sov han i min famn, natt som dag och oij så vi hade det mysigt! Läste förresten om en nattningsmetod vid man tassande, den lät riktigt bra gick ut på att hålla handen på barnet tills det just somnar, tydligen gör t.ex. katterna så och det ska ge en trygghet, 4 steg fanns det ingenting, handen på, paja och hålla i famnen men hvuideen va att barne ska känna att föräldern är där, marcus undra hur ja tänkt att de sku ha gått med charlie då man i ett skede fick hålla i med alla krafter så han int sku hänga i taklampan och jaaa.. de sku väl int ha gått, svårt me såndäna teorier men de lät iallafall som ett sätt jag sku kunna känna mej bekväm med, nog för att vårt "egna" sätt fungerat bra för oss. Nu blev det mycky prat om allt och ingenting igen! gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar