lördag 30 maj 2015

hårproblem

Har sen januari sakt att jag borde gå till frissan men det är 2 saker som hindrar mej och en som gör det svårare, svårt är det ju såklart att hitta en tid jag kan gå utan charlie, att ha honom med sku ju int bli till så mycky sakena som ha hindra är att de känns så dyrt, kostar ju ca 45€ bara klippning! Huhhu.. Sen vet jag int vad jag ska göra heller, vet att marcus tycker om när jag har långt hår och det gör att jag tänker att jag borde spara det långt men min bekvämlighet sejer att det är enkalre att hålla det snyggt om jag klipper det kort igen på samma gång som jag trivs riktigt bra med dehär halvlånga...

Ungefär såhärlångt är det nu, fast i bättre skick alltså glansigare (och då också plattare)

Sen är det ju varianterna av kort, rak polkka eller längre fram och kortare bak. Tyckte om domhär för man kan lixom inte slänga upp det i en slarvig toffs så det bara ser smutsigt och slarvigt ut.

Att hitta en bild på de långa var ju svårare.. det var en tid sen...
Kan ju passa på att visa från "våra första år" med marcus, suddigt men det är långt :) Att ja sku få de såhär sku ju bara ta flera år tyvärr, om ja nånsin sku få tibax de efter min misslyckade permanent som brände upp allt... 

Nu vill jag ha åsikter! Vaaad ska jag göra för nånting måste göras! Vill inte se ut som dendär slarviga trötta mamman mera!

3 kommentarer:

  1. Köp kokosolja och massera in i hårbottnet över natten . Sandra sa att hon gjort så och håret har vuxit och mår bra. Finns i matbutiker om jag förstod rätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men de e toppana som e risiga just nu, ha int klippt de på ett år tror ja, ja brukar annors ha olivolja, de gör också jättebra ti håre men int reparerar de ju..

      Radera
  2. Sandra sa att kokosolja reparerar topparna .

    SvaraRadera