måndag 11 augusti 2014

lyx

Beslöt att imorgon få skämma bort mej själv lite och gå till frissan för både att klippa håret och färga och forma ögonfransar och bryn. Denhär gången valde jag att gå till lustans ekologiska, har både hört mycket gått om dom och så råkade dom ha onlinebokning och en ledig tid som passade mej, nämligen efter 5 så jag kan lämna Charlie med marcus då han slutar jobbet. Tänkte först att jag också sku färga håret lite mörkare nu till hösten men tror jag gör det själv, det bli så mycky billigare och tycker jag alltid varit precis lika nöjd efter att jag färgat själv som efter ett frissabesök.

Är nog lite spänd på detdär med brynen, att dom inte blir jättemörka, men dedär kan dom nog. På deras hemsida står det också att dom formar dom enligt hur det passar till var och ens ansikte och inte enligt någon trend, det ska bli intressant att se hur dom menar med det också. Har aldrig förut gjort nånting med varken bryn eller fransar men tror nog endå det blir snyggt, så kanske man ser lite piggare ut fast man inte orkar spackla sej.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar