söndag 24 augusti 2014

kan inte seja nej..

Tror ni jag kunde låta bli när de dök upp på facebook, första treningen idag alla med... Nääää... Fram med utrustningen och ut på isen alltså och oij vad roligt det var, blev positivt överraskad över min kondition och negativt icke överraskad över min teknik, somtur kan man öva upp båda två ennu men kan iallafall konstatera att jag har bättre kondition nu än före graviditeten, mindre massa också såklart och det gör ju nog mycket. Måst ju nog fortsätta nu när ja började... Nåja, måndagar har vi ledig!

Bild från en övning för 2 år sedan, idag hade vi lagfotografering så den ska ni få se bara jag själv får den, hoppas de int bara ser alltför roligt ut då jag tog tröja nästan sist och det fanns kvar bara storlek s.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar