onsdag 9 april 2014

VÅÅR!

Och äntligen är den här IGEN, efter några dagars regn och mulet har vi fått tillbax våren. Efter promenaden blev vi på terassen i solen och läsa posten ennu före vi gick in och va de va varmt när de int blåste där.

Läste denhär reklamen, läste kuddfodral, och så läste jag på ugglan och där står också kuddfodral och tänkte att nu har det blivi fel, där e ju en uggla och ingen kudda, sen slog de mej vad som menades. Nå jag läste rätt iallafall ;P

Just hände förresten någo ganska otroligt, Charlie ville stiga upp vid gåvagnen, alltså en såndän brios, tror det heter gåvagn. Jag höll i den så han kunde stiga upp utan att den rymmer och när jag släppte går pojken framåt med den! Helt själv utan att jag håller i varken vagen eller pojken! Undrar vad vi fått för en athlet riktigt.. Int e det nu väl riktigt vanligt att göra så som halvåring? Nu är det alltså vaktande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar