söndag 6 april 2014

borta över natten

När vi var på gaala var det första gången för Charlie att vara utan oss på natten. Var nog lite spänd över hur det skulle gå, och sen senare på natten fick jag så dåligt samvete över att lämna honom fast jag vet att det bara gör bra för honom att lära sej vara med andra än oss två.

Det hade ju nog gått riktigt bra 12-2 på natten hade han vägrat sova men sen sov han till 7 på morgonen. Själv vaknade jag klo.11, kändes som klo.6 på kvällen då man inte haft nån längre sovmorgon på en evighet! lite hade han väl varit sådär ängslig och att man märkt att dendär tryggheten inte fanns där på samma sätt men det är ju klart då det  är första gången.

Självklart ska man ju missa nånting också då dendär ena gången man är borta.. På kvällen steg han för första gången själv upp och stå i sängen! Förut har han kommit så långt som att stå på knäna men nu stod han helt! Nå, jag fick ju se det ikväll istället :) Så har han under veckoslutet börjat gå då man håller i händerna också :) De går ju så fort allt!


Bjuderpå två babysimbilder från lördag, typ dom enda som inte andra föräldrar och barn synns på så det är nu samma som många av er sett på facebook men is inte lägga såna som andra synns då jag inte vet hur dom vill göra med dehär lägga ut bilder grejen :) Charlie börjar bli riktigt duktig på att simma med sina puffar, nu har han lärt sej att inte dra in vattnet så mycket då han blir ivrig och sprattlar så ansiktet far i vattnet utan sprattlar mer bara vidare, han simmade också så att man kunde gå en bit bort och så simmade han till en, stolt mamma blir man :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar