onsdag 2 april 2014

plussaboll

På dehär halvåre ha ja nog int haft såhär lite motivation ti viktnedgången tidigare.. Denhär veckan ha lixom gått med så dåligt humör.. Känslan att här kämpar man och endå är man bara tjock... Här har man gått ner 19 kg och endå är man tjock.. Största problemet är ju att man inte ser det själv, får ju höra av marcus att det synns och han försöker kämpa så snällt.. Igår tog jag dessutom fram lite gamla kläder som inte gått på på länge och nu satt riktigt bra men inte det heller fick humöret att stiga.. Vet inte om det är dehär att dieten sejer hur jag skall äta som är problemet, kanske jag bara borde fortsätta med min egna teknik, för nu har den ju också funkat, lite långsammare bara, int föratt de nu går snabbt neråt me dieten heller.. Suck...

Så är ju kroppen på alla sätt helt annorlunda efter graviditeten, saker som nu inte stör mej någo speciellt, vill bara vara normalviktig och se frisk ut.. Men saker som är lite konstigt är att rumpan har försvunnit och magen hålls kvar den bara, de är väl kanske inte konstit att man har lite extra på magen ennu, de e väl ganska vanligt men förut har ju rumpan hållits kvar och magen magrat. Sen som inte har med formen att göra är att jag tror att dom har möblerat om i magen när dom tog ut honom, känner nästan dagligen som sparkar men som nog är tarmarna som arbetar säkert eller nånting, idag blev jag riktigt rädd när det sparkade mot revbenen men så kurrade magen sen efter, förut har jag aldrig kännt sånt..


Som en boll kommer jag tillbax till dej...pomppeti pomppeti pompp..

Och klaga ennu lite mer...

1 kommentar:

  1. Du är duktig, kämpa på bara. Visst märker man att du gått ner massor.

    SvaraRadera