söndag 6 april 2014

Hockey gaala

Igår var den efterlängtade hockey gaalan och idag mår vi som vi förtjänar.

Det var en jättelyckad gaala, vi började med att gå på röda matan och blev fotograferade framför ett såndänt plakat. Så var det välkomstskål och mat varvat med olika roliga lekar. Bordssälskapet var det bästa möjliga och jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge som jag gjorde under den middagen. Var också fiffig och lade kameran på bordet så det finns alla möjliga roliga selfien och sånt :P

Klädvalet blev den långas blåa efter middagen blev det klädbyte till en ny jag hittade på lördag :) Håret fick jag ju också klippt på lördag och blev väldigt nöjd med det.

"romantiska" bilden, marcus under den halvvissnade blomman.

Till förrätt fick vi en jättegod toast skagen, till varmrätt entrecot med gräddpotatis som var riktigt gott och mört nog men lte väl tungt och saltigt tyckte jag var väl inte tillräckligt hungrig kanske så marcus fick till sin glädje en del av min biff, till efterrätt hemgjord glass med tjinuskisås och tranbär, verkligen gott! :)

Paketera ett paket med varsin en hand. Sku marcus bara följt mina instruktioner sku vi ha vari snabbast nog, men snyggast tyckt ja absolut vårt paket blev! ;P fick nog höra lite att "nu vet vi då vem som styr i ert förhållande" kommentarer :P men jag tog leken på fullaste allvar då jag kände att jag faktist hade lite press på då jag ju endå jobbat som jultomte :P Är jag förresten den enda i hela världen som ställer upp frivilligt i lekar? :D

Vårt bord. Det var inte många sekunders tystnad under den kvällen, tror att vi inte var dom enda som lite värmt upp före middagen, blev lite skumppaskålande före. :)


En liten titt på klänningen jag bytte till :P

Så blev det dansande i nattklubben också, men som vanligt gick vi helt om varann med marcus, först var han helt trött och jag var i farten och sen när mina krafter började tyna fick han fart på.. typiskt :P nåå vi var endå där nästan till pilkkun och 13 minuter över 4 var inne genom dörren hemma, om jag inte minns helt fel :P

Tack alla för en superrolig kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar