måndag 28 april 2014

new byxor

Idag har det igen varit en såndän gästerna åker iväg dag och nu vet jag inte när nästa gäster kommer. Det är jätte jätte roligt att ha gäster men nu känner jag efter en hel månad med bara några gästfria dagar att det ska vara riktigt skönt med gästfritt en tid, eller det gästrfia är väl inte grejen men vår vanliga vardag ska bli skönt, att bara vara hemma och ta det lugnt och inte flänga omkring runt holmen så mycket.

Ett försök på outfitsbuild utan spegel, ni ser säkert tillräckligt :) Invigde mina nya byxor och va dom var sköna! Ettpar loose fit kostymbyxor tror jag dom hette, var lite rädd att dom skulle kännas ostädiga då marcus också sa att det är lite verrarvarning, om de då int var jag som satte orden i hans mun men dom kändes riktigt stediga iallafall :) Och är så lycklig att jag fick en så mycket mindre storlek på mej än tidigare och att dom verkligen satt bra!

När vi kom hem såg det ut såhär i bilen så jag öppnade fönstren till bilen..

och satte ner mej i solen med mina loppisfynd, mycky fina trädgårdstips! Hann med 1/2 tidning så vaknade lilla loppan och vi gick in och tittade på hans nya saker.



Nämligen lite från plastos "fabriksbutik", minns när jag var liten så hade dom en riktig fabriksbutik med stora lådor med allt möjligt roligt men nu är det en liten hylla i en leksaksbutik.. Men bättre än ingenting, dom hade faktist endå riktigt bra, det blev nånting runt 5€ domhär 5 sakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar