söndag 22 december 2013

start

Sitter i hamnen och väntar på båten, äntligen känns det som :) denhär gången blev det inget värre stressande men lite blir det jualltid när man ska iväg och alltid funderar man över vad man glömt, nu skall vi iallafall till hytten, Marcus skall ta en kvällsöl och jag en blåbärsdricka och sen skall vi sooova, hoppligtvis, tror det kommer gunga ganska rejält med tanke på vinden.

hoppas bara jag kan släppa dedär med charlies huve för nu går jag bara och funderar över det, måste tilome mäta det idag när han sov och det hade växt 1cm men inte blev jag lugnare för det... Varför skulle hon alls seja nånting om det? Om det nu som hon sa sen att det inte är nånting att oroa sej för... Föredrar faktist så som det bar på bb och barnavdelningen att dom inte så nånting före det faktist var nånting att oroa sej för och då först sen när dom själva funderat ur över vad det handlar om, om nu nån förstår vad jag menar.. Äsch, det är nog ingenting att oroa sej för! Ska inte låta oron förstöra resan för huvet har ju vuxit nu igen sen dess.

Oij va de ska bli roligt att träffa alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar