måndag 22 juni 2015

Vinnarkänsla!

Så var denhär veckan avklarad! Vilken vinnarkänsla att ha klarat av den, 6 dagars jobbvecka varav en 12 timmarsdag, midsommarvecka, höggravid och trött, men jag klarade det! Känner mej riktigt bra! Idag började jag nog känna att sammandragningarna började vara starkare och hade sånt il mellan benen ibland att det nästan kändes somatt nånting var påväg igenom så jag fick sätta mej på huk men jag klarade det! Imorgon är jag ledig och sen väntar 4 dagar jobb före veckoslutet som är ledigt, efter det har jag 2 veckor kvar att kämpa, SEN kan jag slappna av, skura huset från golv till tak, bädda spjälsängen, ge mycky tid åt Charlie och vänta in det lilla undret. Såhär ser alltså planen ut!



Stal några bilder på min fina familj från sandras blogg, bilderna är tagna vid midsommarstången. Har haft så dåligt samvete hela veckan av att lämna min lilla pojke hemma, på dagis går det bra att lämna där blir han mer än gärna men när han ska bli hemma blir han så lässen, sachi me sejer han och när han inser att han inte får komma med kommer tårarna, jag vet ju att det går över såfort dörren är stängd men endå att behöva lämna sin lilla prins så lässen är int roligt. Imorgon ska vi iallafall städa hela dagen, det tycker han är roligt, änsålänge iallafall. Vila ska vi såklart också, så mycky som möjligt men med denhär lillherrn blir det inte så mycket vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar