tisdag 23 juni 2015

hm paket

Igår var vi och hämtade ut ett hm paket, charlie höll hårt i lappen hela vägen till butiken när jag sa att han får ge lappen åt tanten så får han ett paket.

I paketet fanns denhär tröjan så nu har vi färdigt komma hem från bb kläderna :) Byxorna är dom jag tidigare köpte från kappahl men inte visade.

Ettpar ennulite för stora byxor åt Charlie i riktigt tunnt farkkutyg, verkar vara sköna.

Ettpar leksakslådor så nu har vi lite mer ordning i lekhörnan, hyllan är den vi tidigare tapetserade med aku ankkor men det var nån som tyckte det var roligt att peta bort dom så igår tog jag bort allt, huhhu, de va ju nästan mer jobb än att lägga dit dom! Charlie tyckte det var jätteroligt med en ny hylla och tömde direkt allt från alla hyllor i lekhörnan... suck.. :D

En härlig randig pyamas fick han också då alla börjar bli korta i benen. herrn bestämde sej att vakna klo.6 så det blev ett avsnitt saltkråkan, sååå konsentrerad! igår fick han dessutom ny frisyr, klippte med maskin och han blev så stilig!

Och en trött mamma, som inte fick nånting :D Jag får shoppa sen i höst när kläderna kan vara lite mer långvariga, känns onödigt nu mera att köpa nånting när det är så kort tid kvar :)

Nu ska vi hoppa i duschen och klo.11 är det dagis för Charlie och sen ska jag på kvällstur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar