tisdag 9 juni 2015

minns ni?

Vi köpte ju ny vagn i början av året, det var ett visningsexemplar och adaptern för att få fast liggdelen fattades och skulle beställas, då skrattade jag och sa "det är ingen bråska, bara den kommer före augusti", tänkt ju att de ska väl gå på ettpar veckor att få den... Dom sku iallafall beställa den direkt, nu har jag varit redan 2 gånger och fråga efter den och båda gångerna fått samma svar, dom meddelar när den kommit, senast var den tilome "snart där", det var för en månad sedan. Ja undrar bara HUR kan de ta 1/2 år att få hem en del till en vagn?? Börjar undra om vi alls nångong kommer få den och bara humöret är rätt nån dag jag går förbi butiken är jag rädd att dom kommer få en sur gravid kvinna som står och fräser vid disken.

Dessutom har vi alltid fått så dålig service i den butiken att det riktigt tar emot att gå dit, alltid någo fräs och frågar man nånting får man som svar somatt är du helt dum eller, som när vi skulle köpa bilstolen och jag frågade om dom har den svarta i lager eller hur länge det isåfall tar att beställa den, "du ser väl att den finns där på hyllan" fick jag ungefär som svar, jaa men finns den att köpa direkt undrade ju jag, somom jag skulle ha vetat att man alltid köper det exemplaret som är framsatt, i min värld är det just ett visningsexemplar som man isåfall köper för en billigare peng, köper man för fullt pris är det en stol i orginalförpackning som inte halva ön fingrerat och känt och klämt på.

Ett minus med att bo på ett sånhänt ställe, ingen konkurrens och får man dåligt bemötande i en butik kanske det inte finns nån annan som säljer just det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar