lördag 24 maj 2014

viktkoll

Förstår mej int rikit på dehär me vikten.. -20 står de nu på, ha slarva så förskräcklit, äter ofta bara en skål fettfri me minskat socker yoghurt där vi Charlies lunch och sen när marcus kommer hem middag och på kvällen kanske en eller två smörgåsar och det är det nån frukt har jag faktist börjat lyckas äta där nånstans imellan också, ja vet ju precis va som är felet, oregelbundet. Endå har jag så svårt att förstå att jag måste börja äta oftare för står vikten stilla när jag äter såhär förstår inte mitt huve att den skulle sjunka om jag börjar äta oftare och mer, det låter bara inte logiskt. Dessutom är jag ju bara hemma och gör ingenting så då behöver jag väl ingen bensin heller, sånhänt sejer min hjärna och får mej att trampa på ställe.. Dessutom har magen växt så jag nästan ser gravid ut fast vikten hållts på plats.. Kanske dags att ta ett grav test? :D Nejdå, de borde int vara möjlit, ja ha ju både amma, äti minipiller och inte fått mensen igång ennu, förutom en gång i december då eller nånting..

Just nu känns de iallafall bara jobbigt att stå och trampa på ställe.. Borde väl ta en liten jutta period igen så jag kommer igång.. Problemet är bara det att den är så enformig att jag bara tröttnar.. Äsch..

2 kommentarer:

  1. Du ska inga ge upp när du kommit så långt redan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. de ska ja int :) men de e int så lätt..

      Radera