måndag 12 maj 2014

salomon speedcross 3

Fick ju till födelsedagen av marcus ett presentkort till sportia och har inte riktigt behövt nånting speciellt men nu har mina "lenkkitossor" börjat skava lite och känns lite väl använda och tråkiga så gick in för att kolla utbudet och ut kom jag ju såklart med ettpar nya :P
Bad om ettpar som går att använda under en så lång del av året som möjligt, alltså som tål lite vatten men endå är svala att ha på sommaren. Dessutom ville jag att dom ska vara bra i terräng och på asfalt och då fick jag domhär rekommenderade. Dom satt som strumpor dessutom, inga lufthål nånstans men endå inte att dom skulle ha klämt nånstans. Det är egentligen ettpar löparskor så dom har bra "fjädring" och är lätta. Känns som dom perfekta skorna faktist! Nu hoppas jag bara att dom är så bra som dom känns också! (och nej jag skall INTE börja följa modet och gå med lenkkare till vardags till klänning eller nånting!!)

1 kommentar:

  1. Jag är en stor fan av skor från Salomon. tack för delningen

    SvaraRadera