måndag 12 maj 2014

min finaste skatt

Ibland kan jag fundera över vad dendär lilla filuren riktigt tänker på, när han sätter på dendär funderarminen, som ikväll före han somnade låg han 10 min och bara petade på tutten, lutade huvet mot mitt bröst och såg ut att tänka på nånting riktigt djupt. Egentligen kan väl inte en baby tänka så djupt, hjärnan är väl inte så utvecklad ennu men jag blir endå och fundera att vad månne han tänker på? Är han nöjd med mej som mamma? Får han tillräckligt med närhet, kärlek och gränser? Man har ju bara en chans att ge honom en bra barndom, innerst inne vet jag ju nog att vi gör ett bra jobb, annars skulle han inte vara så nöjd största delen av tiden men endå blir manoch fundera och hoppas på att han är nöjd med sin mamma.

Min allra allra finaste skatt <3 (som förresten blivit riktigt mamis, igår vaknade han efter att jag kom hem från vattenlöpning och det dög bara med mamma för att somna om, sötisen <3)

Dehär sku komma upp för flera dagar sen men de bara krota.. tydligen hade de endå blivi sparat. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar