söndag 4 maj 2014

tjejkväll

Igår hade vi en liten tjejkväll här hemma hos oss. Först fick vi vara med om ett foxy lady party och sen hade jag fixat lite att äta och alla fick ta med vad dom nu ville dricka. Foxy lady är typ som tupperware men dom säljer underkläder, massageoljor, sexleksaker, korsetter, nattplagg och sånt. Tror sånhäna partyn börjar bli mer pop såsmåningom, int är det ju nånting nolot som man kanske tyckt, och nu var jag nu också lite att vem täcks man nu bjuda.. Men det är ju inte alls någo snuskigt eller porrigt över sånhäna partyn utan mer bara roligt, så finns det ju nånting för alla, själv köpte jag t.ex. en keramisk "sten" som man skulle lägga massageolja i mitten och så kan man massera ryggen, axlar, armar, va man nu vill ha masserat med den, jätteskön var den! :) Och så blev det en massageolja med persikodoft till den också. Rekommenderar att alla borde samla sina tjejkompisar och ha ett sånt party, eller varför inte ta gubbarnamed, dom skulle säkert tycka minst lika mycket om att skruva och trycka på knappar och fundera över funktioner och välja underkläder :)



Bjudbart blev det en liten blandning av allt möjligt, en sallad, kex, ostar, batong med pesto och getost, quesadillas, frukt. Till eterrätt hade jag gjort en ostkaka med lemoncurd och maräng, den var verkligen lyckad enligt mitt tycke, gästerna tycktes också tycka om all mat och det är ju alltid positivt :)

Roligt med sånhäna kvällar ibland! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar