söndag 25 maj 2014

negativt om negativt

Tycker att jag bara är negativ hela tiden här på bloggen men då är det väl så.. Nu är jag iallafall lite sur på dethär med matchen, alla vet säkert vad det är för en match jag pratar om. Själv såg jag inte den så kan väl inte seja så mycket men dehär med allas inställning. Direkt som matchen var slut kommer det massor av hatkommentarer mot domarna på facebook. Nästan lika irriterande som då det kommer recension av matchen under matchen, är man intresserad ser man väl på den och då behöver man inte läsa det på facebook men tillbaka till saken.
Varför kan man inte bara vara glad att vi fick silver då? Visst brons vinner man och silver förlorar man men silver är ju endå en jättebra placering, alltid kan man inte vara bäst lixom! Och huvudsaken är väl att vi är bättre än svergie? ;) okey, nu var jag lika irriterande men ni förstår säkert min point. Varför hitta en massa ursäkter föratt vi inte van? Nu gjorde domarna dom besluten dom gjorde och då är det så, dom kommer inte spela om matchen bara föratt finlands folk klagar lixom!
Nåja, slut klagat.

Vaför ska ja vara så negativ nu helatiden då? Ja brukar ju allti vara positiv å si saker från en god vinkel? Höh.. Blir riktit själv irriterad på mej själv! Har iallafall njutit av värmen idag, 26 grader i skuggan har det varit och en såndän skön fläkt, dagen spenderades hos famo och fafa och på böljorna, så det är ju positivt (har några bilder som jag ska visa och berätta om dagen bara herrn som varit på kisastudio bakom staketet kommer hem med dom)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar