lördag 24 maj 2014

Löfte!

Nu har jag gjort ett löfte åt mej själv eftersom jag latat till mej så mycket efter att mitt promenadsällskap flyttat tillbax till renarna och Charlie endå inte tycker om vagnen. Från och med att vi kommer hem från borgå skall jag varge kväll cykla till torp och tillbax! Eller iallafall nästan varge kväll, sen ska jag räkna ihop km och i slutet av sommaren får jag se hur långt jag kommit. Kommer jag upp till 500km cykling tills sesongen är slut blir jag lycklig! Men har inte för höga förväntningar :P Iallafall, en cykeltur på 10km tar inte så länge, ca 25min borde det väl ta och den tiden ska jag nog kunna ge av kvällen för att sen känna mej duktig, kanske jag nån kväll känner att jag vill cykla ennu lite till och tar vändan till storby. :) Får se får se men nu har jag haft marcus att lova att påminna mej och ni kan ju också försöka påminna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar