onsdag 7 maj 2014

Mys dag

Idag vaknade jag klo. halv 9 och trodde marcus försovit sej men nej han hade börjat må dåligt på natten och blev hemma från jobbet så vi fick en riktigt mysig pyamasdag hela familjen. Efter att Charlie ätit lunch dukade jag upp morgonmål åt oss, vi äter typ aldrig moronmål så att vi dukar upp utan tar vår skål med yoghurt eller va vi nu äter och kastar i oss i farten så dehär kändes riktit lyx :) Efter de ha de vari soffmys bara, och springa efter charlie då såklart :P

Läsa lite bok, väntar så på att man får börja läsa böcker åt charlie, just nu hinner man till första sidan så ska de faras vidare.

Moronmålsborde

Jag smakade på min musli och god var den, vinner köpt med 1000 gånger, marcus vågade int smaka för ja satt i så mycky nötter å de e int hans favorit..

För den som int ennu upptäckt det så är flingsalt det enda rätta på tomateller på allt annat också för den delen, så mycket mjukare och bättre smak än typ mineralsalt!

Och så raseföraren ennu, nu har han börjat trivas i sin gåstol :)

Nu sitter vi och väntar på mitt försök på pulled pork som varit i ugnen i snart 6 timmar, hoppas det blir gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar