måndag 4 mars 2013

min vecka

Ny vecka igen då, är ledig idag, skall bara ta det lugnt, sitter och ser på tv, har rensat min e-mail och sagt upp en tidningsprenumeration som inte intresserar mera, lagt på en maskin disk ätit frukost, beställt hemresa till söndag och fixat med resan till åbo på fedag. Tycker att jag endå fått gjort ganska mycket idag. Skall senare åka iväg till mariehamn där vi tillsammans med marcus åker iväg till geta för att hämta tillbax fafas bil som varit på besiktning, sen tillbax till mariehamn och hämta andra bilen och hem igen.. Tisdag, onsdag, torsdag blir det jobb och torsdag natt som det ser ut nu åker jag viking till åbo, gick inga passliga flyg :/ på fredag har jag läkarbesök i åbo och sen åker jag hem till borgå med mamma som hart tagit ledigt från jobbet föratt följa med till läkaren :) på kvällen blir det troligen husvisning på ett hus familjen planerat flytta till. Lördag blir det ett glädjekalas hos marcus syster där vi skall fira att släkten dethär året kommer få 4 nya medlemmar :) Och söndag kväll åker jag igen iväg med nattfärjan och är hemma på morgonnatten. Ska nog försöka hinna träffa lite vänner också under min borgåvistelse. Nu är det bara kvar att fundera ut var jag skall övernatta, mommo och mofa kanske, kan ju inte sova hos mamma och pappa får så illa av hundarna... :/

har ingen passlig bild till texten så istället får ni en liten söt gris :)

2 kommentarer:

  1. Synd att vi int e där så vi sku ha kuna träffas :(

    SvaraRadera
  2. Jooo... Vi gick helt om varann nu :/

    SvaraRadera