onsdag 20 mars 2013

Aldrig lätt

Att ta en spegelbild är aldrig lätt. Försökte ta en spegelbild på magen eftersom både jag och marcus tycker att jag fått en liten kula, barnmorskan sa också när hon kände på magen att livmodern vuxit bra och att nu börjar det med fart synnas, får inte mer fast byxorna heller så nånting måste ju ha hänt och nu ångrar jag verkligen att jag inte tog någon "före bild" så jag faktist kunnat se skillnaden också. Känner mej just nu bara fet men hoppas på att barnmorskan har rätt att det kommer hända mycket nu. Vikten försöker jag att inte skall öka sådär jätte mycket eftersom det finns tillräckligt med kilon från början, härtills har jag först gått ner 4 kg riktigt första veckorna, när jag lärde mej vad jag kan äta och att jag mår bättre när jag äter och spyr mindre då gick jag upp det igen lika snabbt. Så räknar inte med den jojogrejen där så härtills har jag gått upp 1/2-1 kg om vi räknar med startvikten, känns självklart dåligt att gå upp samtidigt som man måste tänka att det är naturligt och det är ju faktist något som växer där inne :)
Här är iallafall en lite otydlig bild på en hemmaklädd jag. :)

2 kommentarer:

  1. Så fin din mage är! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast den får no gärna börja bli större nu direkt :)

      Radera