torsdag 3 juli 2014

semester

Imorgon börjar jag min långsemester, 10 augusti tar den slut och så fortsätter det i vårdledighet till nångång i början av januari så det blir dagis och jobb. Kom ihåg att jag skulle jobba 3 veckor men de var ju faktist bara två så det var ju tur att jag märkte det och inte åkte på jobb imorgon i onödan! :P

Nu har vi alltså ledigt hela familjen enda till 10.8 då marcus semester och pappaledighet också tar slut. Känns superskönt på samma gång som vi skoijar om hur vi ska orka med varann i över ne  månad, lite annorlunda blir det ju men vi lär ju inte hinna gå längs med väggarna när det finns så mycket att göra, veden har marcus iallafall varit flitig och fått upprätt ganska bra under domhär 2 veckorna medans charlie sovit dagssömn och det ser redan mycky stedigare ut i "vedhörne", nu är det bara lite kvar coh så borde vi få hemkört ett lass ennu från svartsmara.

Annars blir det väl lite renovering, simhallsbesök, leklandsbesök, cykelturer, slapp och en borgåresa som jag skulle villa hinna med, familjetid helt enkelt. Bättreväder har dom också lovat passligt till semestern, +23 imorgon och +25 på lördag, hoppas att det fortsätter fint sen också!


Denhär borde vi också få sålt under semestern. Så om nån vet nån som är intresserad av en rymlig familjebil finns det en här! ;) annonsen hittar ni här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar