fredag 11 juli 2014

pippi långstrump

Kände mej som pippi långstrump då jag drog på mej träningskläderna efter en säkert 2 veckors paus och lyfte Charlie på axlarna :P NU skall jag iallafall skärpa mej! Jag lovar! Blev en tur till soptipskorsningen och tillbax med gamla torp vägen, 16km? kanske? När jag kom hem kände jag att en lite längre tur sku man ha kunna ta men behövde ennu vattna trägården, fylla en maskin disk och njuta av kvällen var ju också ett måste, det är ju sköna sommarkvällar så sällan. Har nu iallafall börjat få in tekniken med cykling, tidigare har jag använt bara vaderna och blivit slut direkt, nu har jag lärt mej att ta kraften enda högt upp från magmusklerna och orkar på ett helt annat sätt, det känns också så mycket bättre i kroppen då man känner att en så stor del av kroppen arbetar på ett sätt som känns bra.



När det gäller vikten står den stadigt stilla och jag är faktist nöjd så, tänker inte ta nån stress nu på sommaren, vill kunna njuta av vin, glass, grillmat och andra sommargodheter, i höst kan jag sen leva på te och knäckebröd igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar