lördag 11 maj 2013

Trött...

Idag är en såndärn trött 0 energi dag. Fixade middag när jag kom hem klo.16 och sommade sen bums sov 2 timmar drog ut allt från marcus klädskåp, vek in allt igen, sydde resten av gardinerna till fönstrena i sovrummet (visar bilder bara jag fått lite ordning på dehär rummet) och nu borde det städas, har ju endå fått gjort ganska mycke idag men dehär boande sätter rådd på min hjärna, har nästan som ett tvångstänk att allt möjligt borde göras och jag vill också göra det, de e bara energin som fattas så ibland får jag bara sätta ner mej ta några andetag dricka lite och fortsätta... Är väl nån slags övning inför det kommande livet dehär också :)

2 kommentarer:

  1. Oi nej känner igen de där... Men sen känns de så skönt att ha de fixat klart innan nykomling är där. för man hinner int med någo dess mer storstädning trots att man kanske har ett barn som sover 3 timmars dagssömn, den tiden hinner man bara pusta ut och kankse ladda en tvättmaskin och bre en smörgås och så e de full rulle igen.. Tur att de blir sommar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo ska nog passa på nu :) fast kommer ju vara ledig en go stund före den kommer så lär vel hinna putsa igenom huse flera gånger ennu :p endå har ja helatiden i kroppen en såndän rastlöshet att ja borde skura :D

      Radera