lördag 11 maj 2013

Lyx

Har röjt upp lite här hemma nu, men bara lite och är riktigt nöjd för idag dessutom börjar klockan visa ganska mycket redan så bestämde mej för att ta det lite lugnt, var egentligen bjuden till grannen på bastu men är inte i sån energi att jag orkar vara social just nu, nog föratt vi redan är så bekväma med dom att jag inte skulle ha behövt anstränga mej.. Men iallafall tyckte jag att jag behöver en för mej själv kväll :) så gjorde lite chokladmousse och tar hand om fötterna med dermosils härliga foot therapy produkter, det bästa för trötta fötter, tog bara lite väl mycket fotsalt idag så det riktigt bränner om fötterna, men känner att cirkulationen kommer igång iallafall, har märkt att fötterna nu redan är lite ömma och svullna efter en dag jag gått mycket. Har använt sådär annars mycket av fot sptejet som är som en återupplivelse för trötta fötter, lite massage där på sitter inte illa men med sprejet behövs inte ens massagen. Båda doftar till eukalyptus och lavendel och lite menthol eller nånting. Nu skall jag iallafall njuta av att återuppliva mina fötter och äta min chokladmousse, ska dessutom se på du jag och dupree som kommer på tv, har nog sett den nångång men det gör ingenting :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar