torsdag 2 maj 2013

Dehär eviga drömmande

Drömmer varge natt mer eller mindre vilda drömmar.. Ibland kan dom vara riktigt trevliga men oftast är dom det inte... Inatt var jag med mamma på en välgörenhetsgala plötsligt kommer aki från salkkarit och ger mej en lapp där det står att jag skall lägga till honom som vän på nånting facebook liknande. När vi kommer ut möts jag direkt av nån slags agenter för då har det synt i tv och dom undrar varför han valde att ge lappen åt just mej, jag svarade bara att jag har ingen aning och är inte ens medlem i facebookliknande gruppen dom tycks vara jätte oroliga men jag vet att marcus väntar på mej så jag springer vidare till walters (ni borgåbor vet vad jag pratar om) där marcus sitter. Om en stund kommer salkkarit aki till vårt bord och sejer hej och ser på nåt sätt frågande ut, ja vet int va han menar så ja presenterar marcus för honom och där börjar de stora äventyrer, de var nu han började försöka ta litet av oss först lite diskret med att hämta drinkar ( men dom drack vi inte för jag skulle ju snart föda) sen tog han fram sitt svärd och försökte fäktas med det men fastnade till slut i en garderob det var först när han lyckades ta en bild av oss som det riktigt började spåra ut för då kom en hel hög av hans vänner och lyckades sära på mej och marcus, då försökte jag hitta agenterna igen och så vaknade jag.... Alltså varifrån kommer domhär konstiga deömmarna?? :D

2 kommentarer:

  1. tur e ja int enda som drömmer om salkkarit typer :D ja sku o vila veta vartifrån dom här helt huvulösa drömmarna kommer, man hinner ju int sova när man hela tidenn måst drömma! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåja! Så vaknar man helt svetti å i panik när man just ha vari i nån värre ufo strid :p men de e så konstit för ja ha int sitt på salkkarit på flera år å int tänkt på de heller på sista tiden å aki finns vel int mer me i serien heller :D

      Radera