fredag 10 maj 2013

En bra dag

Har haft en riktigt bra dag, har hunnit med mycket och nu är jag trött. Först jobb 8-13 sen till butiken och hem igen då vi tog tag i växthuset allt skräp ( ca.3 st skottskärror) ut och in med marktäckväv och kanter i trä för odlingsbänkarna blev byggda sen var vi så svettiga och hungriga så det blev lite grillat och ikeas päronbubbel med mycket is, sen la vi ner oss på soffan med caesar och då kom grannen på en snabbvisit, sen började jag sy garderobsdörrar och gardiner till sovrummet om vi nångång skulle få ordning på övre våningen också.. Har nog sånt förfärligt boande pågång just nu att här ser ut somom vi just flyttat hit! Alla skåp tömda och allt ligger huller om buller! Som tur börjar semestern snart så har jag lite mer tid att ordna opp allt, och nästa helg är jag ju faktiskt ledig 3 dagar och marcus är i svergie så då ska de fixas. Men före set får vi mommo och mofa hit så tills det måste vi få lite städat.. Damsög senast före vi åkte iväg till borgå och mu har jag vänt upp och ner på allt så lär vara lite jobb med desär städande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar