måndag 6 maj 2013

Halloij!

Hemma igen då, tänker inte just nu berätta nånting mer om resan men ni ska få se lite bilder från dopet och sånt nån annan dag :) tänkte bara komma in och skriva att nu är vi hemma igen :) vi hämtade med en massa saker från borgå också så nu har vi ett skåp för bebbens saker, tänkte att alla saker ryms mer än väl i skåpet men det är redan fullt... Nu fick jag endå se lite vad vi har och i vilka storlekar så jag vet vad vi absolut inte skall köpa mer av :) t.ex. pyamasar lär vinknte behöva fler av, just dom jag blir så förtjust i, som är ju dom sötaste. Såsmåningom blir det här värkligare och värkligare, på magens utseende kan nog ingen ta miste om vad som försegår där inne, rörelserna känns nu tydligt och jag kan känna av en dygnsrytm hos bebben, huset börjar fyllas med beebi saker och jag märker mer och mer att marcus också tagit till sej hurdan förändring i livet vi kommer få nu när det börjar synnas :) längtar såå och är så nyfiken men får vel fortsätta bygga vårt bo ennu några månader :)

2 kommentarer:

  1. Så kiva att läsa :) Jag känner igen mig så. Det är ju en förberedelse det där med att handla grejerna och gå igenom saker, man börjar förstå att det faktiskt kommer en bebis, de är verkligt. Den här känslar saknar jag lite, nu med andra barnet. Vi har ju redan alla saker, alla småkläder, alla möbler m.m Så jag väntar på att gå igenom alla små minikläder och sortera dom, och handla pyttepytte små blöjor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De e no så mysit att förbereda :) väntar bara att de ska vara lite närmare å ja får bädda färdit sängen :) men ni får ju no endå fixa på de vise att allt ska fram å lite egna tuttar å sånt ska ju köpas :)

      Radera