söndag 21 april 2013

Mitt veckoslut

Blev ju ett riktigt trevligt veckoslut dehär. Först på bakning sen lite gäster, när gästerna gått och vi bestämt träff klo. 20.30 för att åka till kommunens pub (första gången för mej) blev jag rastlös så vi fick ut med marcus och rensade lite buskar och planterade om tomaterna och de jag sått tidigare. Sen bar det av till pubben som hade en riktigt bra trubadur idag och jag blev riktigt förvånad över hur mysigt det var där. Vi delade också med marcus på lite mat eftersom vi inte ätit annat än tårta på hela dagen (och det fick jag en påminnelse om i form av nånting illasmakande när vi skulle iväg) och dom hade faktist riktigt god mat där också, måste fler gånger åka dit :) idag har vi inga speciella planer, grannarna kanske kommer över på lite kak rester och annars skall vi bara vara lediga och ta det lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar