torsdag 4 april 2013

Kvällsjumppa

Har nu i några dagar varge kväll känt att nånting har lixom krälat runt i min mage, en kännsla jag aldrig tidigare känt men som är samma som jag känt ett par gånger tidigare. Igår kväll när jag ren ungefär somnat hoppade marcus upp och la handen på min mage ( han sover annars också med handen på magen) och sa va va dedär!? Ja undra att vadå? Släppt ja en stor fis eller? Då va de nånting som rört sej och slått till hans hand, inne från magen ifrån alltså. Han va ivri iallafall viket var jätterolit å försökt känna ennu om de sku komma en till men ingenting, undrar om de kan ha vari en spark? Själv sov ja ju så känd int om den levd extra liv där inne just då.. Får se när nästa ordentliga spark kommer då :)
Här en bild från en av sommarns fester, blir nog en lite lugnare sommar för min del iallafall iår :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar