tisdag 23 augusti 2016

Ur balans

Gäh... Helt från ingenstans typ förraveckans torsdag var det som nånting i min kropp stängdes av. En trötthet from hell. Tur att marcus ennu är pappaledig för speciellt efter träningar bara somnar jag, hur jag än försöker hålla ögonen oppe och hållas igång bara slocknar jag så efter teäningarna har det blivit en sådär två timmars tupplur från vilken jag blivit väckt och känt mej arg som ett bi 😩 dagarna utan träning är det lite bättre men dendär tröttheten finns endå där, alltså en trötthet som man kan gemföra med graviditetströtthet, sku ja int sakna alla andra symptom som jag haft under graviditeterna sku jag direkt gå och köpa ett test!

Kvällarna då? Marcus träningar har börjat så dom flästa kvällar nattar jag barnen själv, alissa har vi börjat få bort från sommarrutiner så hon somnar där 20tiden men sen kan jag få sitta och strida med charlie i 2-3 timmar efter det, vill ju få honom i rutin till dagisstart, sen vaknar han nog med alissa där 7-8 tiden endå så han får intens domdär timmarna till natten som jag märker att han behöver. Nu också sitter jag och nattar, eller väntar på att han ska somna årdentligt så han int märker att jag smyger ut från rummet..

Maten då.. Alltså försöker komma tillbax till kostshemat jag följde i maj, mådde så otroligt bra då men nu... Dagarna går bra (eller ska vi vara helt ärliga har jag lite svårt att minnas mellanmålen och där har vi kanske boven)och så kommer vi till kvällen och jag är såååå fruktansvärt hungrig! Så faller dit i ett aldeles för stort kvällsmål och jag känner mej uppsvälld som aldrig förr, altså vi skratta rikit me marcus i förrgår kväll när magen påriktit va som jag sku ha svalt en fotboll! Att vikten dessutom står envist stilla ger int precis ispiration till någo heller, fast själva träningen könns bra och där igen orkar jag ta i ganska lika som förut..
Får väl bara vänta ut denhär "hösttröttheten" eller va de nu kan vara, konstigt nog med hösttrötthet då jag annars tycker så mycky om hösten... Nu ska jag smyga ut ich så blir de dags igen då för dedär kvällsmåle... Humph... Vrålhungrig igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar