onsdag 17 augusti 2016

Nytt i st.80

Såsmåningom kommer alissas 74or hamna en efter en i en låda och fram kommer 80ona, brukar oftast byta hela skåpe samtidit men nu e många 74or ennu passliga medan många 80or ennu för stora.. Iallafall, när det är klädskåpsbyte brukar jag komplettera med lite bekväma fina kläder :p tänkte vara smart och köpa begagnat, och 4 plagg hittade jag också via baby och barngrejer men stans loppisar hade ingenting att erbjuda, sku ha hittat till mej själv nog men bara en tröja fick komma med.

På hm och kappahl däremot hittade jag lite söta saker :)

Passar väl på samma gång på att visa domhär som hon fick i lärdags av gumor och gufar (+ ettpar byxor men dom är i tvätten) älskar newbies stil på alissa, så romantiska och söta <3

Oppåner... Hmm... Iallafall, själv hittade jag en långärmad och ettpar mjuka byxor.

Just nu har dom 3 för 2 på kappahl så ett tredje plagg behövd ja hitta, köpte tidigare ett nattlinne åt alissa och hon är ju bara fööööör söt i nettlinne, hon sover bra i det också hon som svettas mycky när hon sover, säkert svalare. Att hitta nattlinnen i hennes storlek är bara int så lätt så dehär får vänta lite enn, st 86 var det minsta jag hittade men visst är det sött!

Spännen har åtgång hos oss, dom har ju en tendens att alltid vara "nånstans" så alltid bra att ha lite extra :)

Så kommer vi till hm, har lite tröttnat på hm men riktigt fina basgrejer har dom ju och ibland hittar man riktigt söta eller tuffa tryck också.

Klär ju alissa i ganska flickiga kläder men tryckte byxorna med cyklar var tuffa, med en rosa tröja till blir det flickigt ;) farkkuleggins är ett basplagg som ju bara måste finnas.

2pak leggins och långärmade, köpte för att fåglarna var så fina, dom som "kom med på köpet" är ju bra att ha att t.ex. Kombinera med nånting som sticker mer ut eller nu bara som sköna hemmakläder.

Denhär kom hem åt mej själv från loppis, skön till hösten och riktigt stilig :)

Alissa sku ju nog int ha behövt nånting egentligen men ibland bara måååste man få! 😍 har dessutom gått igenom lite vinterkläder och kommit fram till att charlie behöver vinterskor, kurabyxor och vinterhandskar, vinterdräkt har jag beställt ny då skidi hade -50%, en som alissa också kommer kunna ha. Nu borde jag bara få sålt allt som jag rensade bort.

Såhär såg jag och charlie ut idag :) han är nog så tuff i sin lippis :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar