söndag 17 april 2016

Veckoslut bara vi 3

På fredag åkte marcus iväg på hockeyresa och vi blev kvar här hemma. Egentligen var det faktist våra bådas lag som åkte tillsammans men jag orkade bara int med extra jux med att släpa med barnen, ena sku då ha suttit på rummet på kvällen när resten åkte och bada bastu och äta och sånt.. Nää... Sku bara ha blivi stress och bra har vi haft det hemma också, sku faktist ha vari flickkväll med mammavännetna också men de fick jag ju också hoppa över men int ens det harmar egentligen.

Vi har lekt med tågbana, mycky, charlie har badat badkar x antal gånger, vi har tittat på film, läst böcker, bara njutit.

Igår var vi en trip till maxinge var charlie fick välja åt sej ettpar solglasögon.

Alissa fick en skön sommardräkt med spets och jag ettpar solglasögon, ingredienser till marcus födelsedagskaka blev också handlade och en present.

Vi har ätit fruktfat till mellanmål både fredag och lördag och charlie tycker så om, förutom att han sejer att han får sjukt i munnen av appelsin, aldrig hänt förut så han har väl någo sår som svider då?

Dagens hemmamamma, min nya favorittröja :D bara föratt den förut suttit helt någorlunda tight och nu inte sitter över huvutaget :D

Nu ska jag njuta av min egna tid och godisskål som jag sku äta igår kväll men som så många gånger denhär veckan somnade jag med barnen... Måst ju passa på nu om de är slutätet sen i maj :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar