fredag 15 april 2016

Äntligen frissa

Vet int huuur många gånger jag sakt att ja borde gå till frissan.. Men gå nu sen när de svider så i plånboken och man spänner sej hur det går att ha ett eller två barn med sej. Nåja, nu blev det äntligen av och jag fick nog en ny favoritfrissa, billigare än dom andra och hon prata sådär passligt, tycker varken om att gå till nån som är knäpptyst eller nån som frågar igenom hela ens liv och släktens liv och allt, nu kund ja känna mej sådär avslappnad tråts en alissa i famnen som inte helt var på humör, men vi kom igenom det utan gråt iallafall :)

Har ju haft problem med håret och hårbottnet hela vintern, lossar mängder hår och hårbottnet är så torrt att jag skrapat sönder det... Frissan reagerade också på att jag löser mycky hår, troligen är de ju av amningen, löste mycky då ja amma charlie också. Det jag tänkt är bara torrt hårbotten mena hon att inte är som mjäll utan troligen nog min atopiska hy som just nu kronglar på hårbottnet, mer fläckvis torra exem.. Fick som tips att mycky vara i solen och ha hårinpackningar så ofta jag kan.

Risit va de ju så förskräcklit efer att inte varit pålänge och toppa så nästan 15cm sku jag nog seja att for. Nu känns de iallafall friskt och bra! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar