fredag 15 april 2016

Fananamma utmanar

Just passligt som jag började känna att nu måst ja få nån pusch på träningen dök de upp, fananamma utmanar, för den som vill stiga från sin bekvämlighetszon och få resultat. Räknade ut lite med kostnaden och kom fram till att eftersom jag får träna så mycket jag vill hos dom blir resten inte så mycket att kosta. Denhär veckan fick vi i gruppen vår info, en rad med frågor om våra mål, vanor, hinder, lite vad vi tänkt och var vi är nu, dessutom ska vi skicka in matdagbok så vi sen på första träffen direkt kan få vår individuella kost och träningsplan, bli vägda och köra igång. Det kommer att vara träning varge dag och maten troligen med mängder och ganska exakt. En rolig utmaning blir det ju iallafall som räcker hela maj, ska bli roligt att se hurdana resultaten blir men hoppas ju såklart på bra resultat? Att vara såhär i grupp märkte jag också att är bra för mej, att kunna stötta varann och lite också tävla, eller man vill ju int vara den som kommer på träff och int ha lyckats med veckans planering. Trött i kroppen kommer jag att vara, att trappa upp från 4-7 träningar i veckan eller egentligen till 8 för måndag har jag ju dubbel och den mår jag så bra av.

Först tänkte vi båda anmäla oss, marcus sku också gärna ha gått men det är den där barnvaktsgrejen och så insåg han nog att då va de slut me smörgåsar ;D så nu blev de bara jag och de ska nog gå bra dehär! :) måst passa på att göra sånhänt roligt nu som jag är ledig och har på ett annat sätt möjlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar