söndag 3 april 2016

Ändrade planer

AIdag sku vi bara vara hemma, kratta, grilla, fixa och så sku jag på sista isträningen för i år. Istället ringde famo på morgonen och behövde hjälp, eller hon ville ha kokkon bränd och idag var det passligt väder, så då blev det att åka dit, dagen blev lite upp och ner, vi är nog alla lite såna som vill veta vad som skall hända i god tid, själv blir ja åtminståne lätt jättebesviken om de blir ändring till vad jag tänkt mej och så blir allt bara kaos (händer ofta).. Tislut hade vi endå en bra dag, eldade kokkon, åt ute vid stranden och kom iväg i någorlunda god tid men endå så att när jag sku ha borda åka iväg på träningar hade ingen riktigt landat och jag bara int klara av att åka så iställe blev det lite lättare träning här hemma på golvet och till slut lite marklyft :p

Liite vaktande med både eld och en brygga som lockar, charlie sku fiska med halmstrån men konstaterade att fiskarna nog sov, sen märkte han att i toppen på flaggstången sitter en fisk och undrade vem som räks att ta ner den :D domdär funderingarna är nog bara för roliga ibland <3

Ett försök på att ta en fin bild på mej och mina små, med inte helt medgörliga små :D

Nu låter ja så negativ... Vi hadd de självklart jätte skönt och trevligt ute och solen värmde så skönt och det var inte alls kallt att sitta och äta fast vi satt presic på starnden. Att bränna kokko är ju alltid mysit dessutom! :)

Vi gjorde på kvällen lite alla möjliga rörelser med charlie på jomppamattan och när jag gjorde mina marklyft me kettlebellen kom jag mittiallt på att de sku vara rolit att prova marklyft sådär "påriktit" med stång, nå ja hadd ju glömt att de finns en... Marcus va int långsam med att hämta in den och medan jag fundera hur mycky vikter man ska ha ladda charlie på alla och sa att mamma har så stora muskler........ Hmm.... 50kg blev det med stång och de gick ju lätt så nu sku ja villa prova var gränsen går, mycky till går int men nu ska nu 10 till gå! :) har haft sån dåli kuri på mej nu efter påsk... Vill ju int äta skräp, magen blir som en ballong som man kan se på bilden och humöret blir dåligt, men endå... Ja vet ju att ja mår bättre utan men igår gjorde vi pannkaka till lunch och idag bakade vi kex med charlie och självklart måst man ju äta... Träningen är också nu lite i ett mellanskede då våra isträningar tar slut och vardagen blir mer fri, borde lägga upp ett nytt tränings schema nu när all is är helt slut, måndag och torsdag har endå blivit såna jag aldrig hoppar över eller byter ut villet känns jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar