tisdag 13 januari 2015

skrattretande

Knappast ingen som missat sveriges senaste vettlösa "problem"? Snoppen och snippan pratar jag om, före jag såg musikvideon eller vad man ska kalla det tänkte jag att jaa men dom kanske har gått lite för långt då men så såg jag den och det finns väl knappast nånting mer oskyldigt.. Visade den åt charlie också (int föratt han nu förstår destomer av den ennu) och han skrattade och dansade och tyckte den var super! Men iallafall, dom sjunger om att pojkar har snoppar och flickor snippor, man kissar ur dom och alla åldrars människor har såna och att dom är fina, ungefär så tolkar jag det, det fanns absolut inget sexuellt i den och vad det varit disskussion om att det inte skulle få sjungas vad pojkar har och vad flickor har är ju bara vansinnigt, det är ju så, är du pojke har du snopp är du flicka har du snippa, så är människan född, vill man nu sen ändra på det är det fritt fram och det har jag inget emot att folk gör men visst är det väl förvirrande att börja förklara åt en 3 åring i en sånhän sång om vilka alla kombinationer det finns.. Nej... Skrattretande, jag tycker att den är riktigt bra.

För den som inte sett den finns den på youtube :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar