söndag 25 januari 2015

efter?

Att se på film har förut varit riktigt min grej, att slappa och titta och drömma sej bort. Nu har det iallafall inte blivit tittat typ alls och känner mej riktigt efter, det finns ju så många som man borde si! När jag märkte att en dvd butik hade -25% på allt tog jag chansen och gick in och hittade faktist 2 av dom som står på min att se lista, hundraåringen och hungergames 2. Dessutom följde också torka aldrig tårar utan handskar med, det bästa jag troligen nånsin sett så den måste ju bara finnas i hyllan! Hundraåringen stod först på tur, den har man ju hört så mycky bra om och förväntade mej nånting i stil med sune, lite efter atombomben somnade ja iallafall och vet inte om jag ens vill se slutet, den var bara inte rolig enligt mej, för överdriven. Får se om vi ikväll skulle orka se hungergames, ettan var ju iallafall super! hade riktigt köpt veckoslutskarkki, aakkoset, det är ju så gott, men nej, allt går bara emot, dom smakar ju saffran! De ha dom då aldri förut gjort, viken besvikelse... Nåja, vi får väl poppa popkorn då :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar