onsdag 14 januari 2015

:)

Med risk för att trötta ut er kommer ennu ett dagens händelser inlägg.

Vi har haft en riktigt bra dag idag, jag förde charlie till dagis på inskolning till 9 och åkte själv helt själv och handla, så hem och äta lunch och vid 12 och hämta charlie, Idag hade Charlie gråtit lite när jag for men sen hade han varit nöjd hela dagen, vilken lättnad att han trivs så bra, när jag kom ropade han MAMMA och kom imot och skulle sen tydligen visa nånting på wc. Är det fel att seja att dehär med inskolning är ganska skönt för mej också? Får ju riktigt vila upp mej inför jobbstart när jag vet att det går bra där på dagis och så är det ju dagens höjdpunkt att se hans glädje över att jag kommer och hämta honom.

Hemma var han så glad och "sjöng" och trampa på ställe med snabba snabba fötter, när han skulle sova dagssömn pratade han på och pratade på, berättade väl vad han gjort under dagen och så skrattade han imellan, härligt att se att han är så glad när han kommer hem <3 skönt!

På kvällen var det dags för mej med vattenjomppa och oij vad det var skönt efter en lång julledighet att få komma i plasket! Middag han vi inte med före jomppan (förutom för charlie självklart) så när jag kom hem gjorde jag en krämig äggröra, MUMS!

För tillfället tittas det på sveriges mästerkock och jag ska nog ta det riktigt lugnt och njuta av det bra humöret efter en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar